Volledige Nederlandse fabrieksgarantie

Bij Bestsellers.nl krijg je altijd volledige Nederlandse fabrieksgarantie. Alle producten zijn afkomstig van de Nederlandse fabrikanten of importeurs waardoor je altijd verzekerd bent van volledige ondersteuning bij een defect.

Bij een defect kun je het apparaat bij ons inleveren of naar ons opsturen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Wij sturen het apparaat dan ter reparatie naar het service center. Voor een extra snelle afhandeling kun je het apparaat ook rechtstreeks naar het service center sturen. Hieronder vindt je alle informatie.

Schade bij levering
Heb je je product met een defect of schade ontvangen? Meld het dan binnen 24 uur na ontvangst. We overleggen dan met je hoe we dit voor je kunnen oplossen. Meld je een schade pas na 24 uur? Dan kunnen we de vervoerder niet meer aansprakelijk stellen en vervalt je recht op een vergoeding of omruiling.
Kies een merk

Acer
1 jaar garantie
Acer Computer B.V. Benelux  Europalaan 89 5232 BC s-Hertogenbosch Service informatie: http://support.acer-euro.com/emea.html  NL : 0900-20 20 767 (0,10 Euro/minuut) BE : 078-150023 LUX : 900 72223 Indien uw product niet meer binnen de garantieperiode valt, kunt u contact opnemen met onderstaande telefoonnummers: NL: 0900-3233340 (0,50 Euro/minuut) BE: 0900-25003 (0,50 Euro/minuut) LUX: 900-74004 (0,15 Euro/minuut)

AEG
Algemeen:
Electrolux Home Products (Nederland) B.V. Posbus 120 2400 AC Alphen aan den Rijn Telefoon :+31 (0) 172 468 468 Website: www.aeg.nl
Consumentenbelangen: Telefoon 0172-468172
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie op alle apparaten.
5 jaar garantie bij gelijktijdige aankoop van 3 inbouwapparaten.
10 jaar garantie op Silent System Plus motoren in wasmachines en wasdrogers.
Monteur aan huis: Witgoed. Huisbezoek aanvragen:  Telefoon: 0172-468300 Online: Service website Reparaties klein huishoudelijk: AEG Huishoudelijke Apparaten Vennootsweg 1 2404CG Alphen aan den Rijn

Akai
ELMARC BV
Kolenbranderstraat 28 2984 AT Ridderkerk T. 00-31-(0)180-487181 www.akai.nl
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie. 6 maanden garantie op accessoires. Defecte artikelen kunt u versturen naar: Akai Service Centre Electronic Technical Center Kolenbranderstraat 28 Industrieterrein Donkersloot-Noord 2984 AT Ridderkerk Meer informatie: www.akai.nl

AKG
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Voor reparatie kunt u uw apparaat zelf versturen naar het service center. Vergeet hierbij niet een klachtomschrijving en een kopie van de factuur mee te sturen. Defecte AKG apparatuur kan voor RMA aangemeld worden op:
http://www.cerepair.nl/reparatie-aanmelden
CE Repair Mijdrecht Nijverheidsweg 19-E 3641 RP Mijdrecht Tel: 0900-SOLDEER (0900-7653337)

ALECTO
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Voor reparatie kunt u uw apparaat zelf aanmelden bij het service center van Alecto.
Vergeet hierbij niet een klachtomschrijving en een kopie van de factuur mee te sturen.
Aanmelden gaat via: https://www.alecto.nl/ondersteuning/service-en-reparatie/reparatie-aanvraag

Apple
1 jaar Nederlandse fabrieksgarantie. Op de pagina van Apple vindt u over alle Apple producten informatie over de te volgen stappen wanneer uw Apple product defect is en u een beroep wilt doen op een garantie-reparatie:  https://locate.apple.com/nl/nl/

Asus
2 jaar garantie ( behalve op accu en andere laptop accessoires  )
Om een defecte notebook aan te melden voor reparatie het onderstaande nummer bellen: 0591 - 570290
Om online een RMA aan te vragen ga naar: http://rma.asus.de/pick_eu/nl/
Defecte onderdelen kunnen na telefonisch contact opgestuurd worden naar Asus Holland.
Asus Holland B.v.
Nieuw Amsterdamsestraat 44 7814 VA EMMEN

Bauknecht
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Problemen met uw Bauknecht apparaat kunt u oplossen via: Bauknecht Consumenten Servicelijn: Telefoon: 076 - 530 64 00 www.bauknecht.nl

Beko
Asogem Nederland BV
Signaalrood 21  2718 SH Zoetermeer Tel: 079-3637310 Fax: 079-3422192 2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie Problemen met uw Beko apparaat kunt u oplossen via: www.asogem.nl

Bestron
5 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
U kunt uw defecte apparaat opsturen naar: Bestron Nederland BV Moeskampweg 20 5222 AW 's-Hertogenbosch
Tel: +31 (0) 73 621 63 35 Fax: +31 (0) 73 621 23 96 Tel. Techn. Service: +31 (0) 73 623 11 21
E-mail: service@bestron.com www.bestron.nl

Bosch
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie op alle apparaten
5 jaar garantie bij gelijktijdige aankoop van 4 inbouwapparaten
10 jaar garantie op de Home Professional stofzuiger
Monteur aan huis: Alle apparaten m.u.v. kleinhuishoudelijke apparaten
Huisbezoek aanvragen:
Telefoon: 088 - 424 40 10 Online: Bosch Service website
Reparaties klein huishoudelijk:
U kunt het apparaat goed verpakt met een kopie van de aankoopbon en een omschrijving van het defect sturen naar:
Bosch Repaircenter
Antwoordnummer 106 4000 VB Tiel

Braun
Service:
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie op alle apparaten
U kunt uw defecte Braun apparaten defect melden via: https://braun-nl.infotip-rts.com/Home.xhtml Het opsturen: Wilt u daar een kopie van de factuur bijvoegen en een duidelijke klachtsomschrijving? LET OP:  U dient het apparaat compleet aan te bieden. Dus niet alleen het defecte deel, maar ook alle meegeleverde delen. Na reparatie of vervanging wordt het apparaat dan kosteloos naar u teruggestuurd.

Canon
Algemeen:
Canon Nederland N.V. Bovenkerkerweg 59-61 1185 XB Amstelveen Tel: +31 20 714 94 00 Fax: +31 20 714 94 01 Website: www.canon.nl
1 jaar Nederlandse fabrieksgarantie op alle apparaten. Reparaties: U kunt uw defecte Canon apparaten ter reparatie opsturen naar: Tech Repair http://www.techrepair.nl/index.html info@techrepair.nl

Bezoekersadres / Balie afspraken
Joulehof 1 4622 RG Bergen op Zoom T. 0164 244 222  F. 0164 252 316. Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur
Afleveradres goederen insturen van reparaties Zuidstraat 15C 4641 VZ Ossendrecht. Openingstijden Maandag t/m vrijdag 09:00 - 17:00 uur
Digital Service Point (DSP) Hulsenweg 46031 SP Nederweert Tel: 0495-622621 http://www.dsp-bv.com/dsp/cms/front_content.phpinfo@dsp-bv.com

Delonghi
Klantenservice: Telefoonnummer: 076 - 523 36 00 (ma-vrij 08:30-12:30 uur en 13:00-16:30 uur)

Dyson
Contact: Telefoonnummer: 0800-0206203 E-mailadres: help@dyson.nl
De Dyson helpdesk is geopend op: ma t/m vr: 8.00 - 20.00 uur, zat: 9.00 - 14.00 uur
Productinformatie: Telefoon: 020-521 98 90
Sledestofzuigers: 0 - 5 jaar: volledige garantie (aan-huis reparatie*)
Na 5 jaar of bij constatering van een gebruikersfout zijn de reparatiekosten 125 EUR voor een nieuwe motor of 85 EUR voor overige reparaties (inclusief 50 EUR voorrijkosten)
Snoerloze stofzuigers en kruimelzuigers:  0 - 2 jaar: volledige garantie (let op: geen aan-huis reparatie) Na 2 jaar of bij constatering van een gebruikersfout zijn de reparatiekosten 95 EUR voor een nieuwe motor of 65 EUR voor overige reparaties
Luchtbehandeling:  0 - 2 jaar: volledige garantie  Na 2 jaar of bij constatering van een gebruikersfout zijn de reparatiekosten 125 EUR voor een nieuwe motor of 85 EUR voor overige reparaties *Bij een verstopping of afwezigheid worden er 50 EUR voorrijdkosten in rekening gebracht. NB: Er wordt geen garantie verleend op defecten veroorzaakt door foutief of gebrekkig onderhoud

Electrolux
2 jaar fabrieksgarantie. Bij professioneel gebruik is dit 1 jaar.
Electrolux Home Products (Nederland) B.V.
Posbus 120 2400 AC Alphen aan den Rijn Telefoon :+31 (0) 172 468 468 Telefax : +31 (0) 172 468 523 Website: www.electrolux.nl
Consumentenbelangen: Telefoon 0172-468172 Onderdelen: Tel 0172-468 400
Showroom:
Electrolux Home Center
Vennootsweg 1 2404 CG Alphen aan den Rijn Telefoon: 0172 - 468 468
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie op alle apparaten.
5 jaar garantie bij gelijktijdige aankoop van 3 inbouwapparaten.
10 jaar garantie op Silent System Plus motoren in wasmachines en wasdrogers.
Monteur aan huis: Witgoed. Huisbezoek aanvragen: Telefoon: 0172-468300
Reparaties klein huishoudelijk:
AEG Huishoudelijke Apparaten Vennootsweg 1 2404CG Alphen aan den Rijn Telefoon: 0172-468 300
Meer informatie: Electrolux Witgoedwijzer: www.witgoedwijzer.nl

ETNA
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Huisbezoek aanvragen: Telefoon: 0900 – 555 00 02 (€ 0,25 pm)

Exquisit
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Voor service kunt u contact opnemen met: Domest Service tel. : 0314 346646

Harman Kardon
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Voor reparatie kunt u uw apparaat zelf versturen naar het service center. Vergeet hierbij niet een klachtomschrijving en een kopie van de factuur mee te sturen. Defecte artikelen kunt u versturen naar: CE Repair Mijdrecht Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht. Tel: 088-3425200 optie 5. E-mail: mijdrecht@cerepair.nl Website: www.cerepair-mijdrecht.nl

Humax
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Voor reparatie binnen of buiten deze garantieperiode kunt u uw apparaat zelf versturen naar het service center van Humax Nederland. Op de servicepagina van Humax vindt u de volgende instructie: Voordat u uw reparatie opstuurt verzoeken wij u om contact op te nemen met onze servicedesk. Tel. 040 2 306 250, email: info@myhumax.nl. Zorg dat u bij het aanmelden van uw reparatie het 14-cijferig serienummer en typenummer van uw HUMAX ontvanger bij de hand hebt. U ontvangt van ons dan een registratienummer waaronder de defecte ontvanger ter reparatie kan worden opgestuurd.
Indien u ons een mail stuurt dient u uw naam, adres, postcode/woonplaats, telefoonnummer en serie- en typenummer van uw ontvanger te vermelden. Zonder registratienummer kunnen wij uw reparatie niet in behandeling nemen. Tel: 040 2 306 250 E-mail: info@myhumax.nl Website: http://www.myhumax.nl/support.htm

Indesit
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie.
Voor witgoed kunt u een servicebezoek aanvragen via: Indesit Servicelijn: 076 530 6400 Email: service.nl@indesit.com

Inventum
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Defecte Inventum producten kunnen aangemeld worden via de volgende link: Service aanvraag: https://www.inventum.eu/service-garantie/service-aanvraag/ U dient daarbij het typenummer in te voeren en vervolgens het formulier in te vullen. Inventum ruilt in bijna alle gevallen het product direct om voor een nieuw product, het opsturen van het defecte artikel is kosteloos. Vergeet hierbij niet een kopie van uw aankoopbon bij te voegen en een korte klachtomschrijving.

JBL
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie (Electronische gedeelte)
5 jaar Nederlandse fabrieksgarantie (Woofer / Midtoner / Tweeter)
Voor reparatie kunt u uw apparaat zelf versturen naar het service center. Vergeet hierbij niet een klachtomschrijving en een kopie van de factuur mee te sturen.
Defecte artikelen kunt u versturen naar:
CE Repair Mijdrecht Nijverheidsweg 19e, 3641 RP Mijdrecht Tel: 088-3425200 optie 5  E-mail: mijdrecht@cerepair.nl Website: https://www.cerepair.nl/nl/ondersteuning/reparatie-aanmelden.html

JVC
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
LCD vanaf 37 inch wordt door JVC bij u thuis gerepareerd.
U kunt via Bestsellers.eu een huisbezoek aanvragen. Dit kan telefonisch of via e-mail. Vergeet uw Serienummer en Factuurnummer niet te vermelden.
Overige artikelen kunt u opsturen naar een JVC Service Centrum: www.jvc.nl/service-centres.php

Karcher
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Binnen de garantietermijn: Defecte artikelen kunt u online aanmelden via MyKärcher: https://www.kaercher.com/nl/services/home-garden/kaercher-service.html Na het aanmaken van uw account en het aanmelden van de reparatie wordt het artikel binnen 2 werkdagen bij u opgehaald.

Kenwood
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Indien u machine binnen de garantietermijn van 2 jaar valt kunt u hem bij onze pick-up-and-return service aanmelden. De machine wordt dan kosteloos bij u thuis opgehaald, gerepareerd en weer geretourneerd. Het aanmelden voor deze service kunt u bij onze customer service afdeling doen: 076- 523 36 00

Krups
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Kleinhuishoudelijke Krups apparaten kunt u zonder verzendkosten opsturen naar:
E-Care Duiven Antwoordnummer 4564 6920 ZX  Duiven
Wilt u daar een kopie van de factuur bijvoegen en een duidelijke klachtsomschrijving? LET OP:  U dient het apparaat compleet aan te bieden. Dus niet alleen het defecte deel, maar ook alle meegeleverde delen. Na reparatie of vervanging wordt het apparaat dan kosteloos naar u teruggestuurd. Indien gewenst kunt u een defect Krups apparaat ook persoonlijk aanbieden bij: E-Care Duiven Stenograaf 2 6921 EX Duiven Tel: 026-3193333 www.e-care.nl

Krups Nespresso Assistance Service
Nespresso´s Assistance Service is een exclusieve dienstverlening voor de leden van de Nespresso Club. Mocht je Nespresso machine onverhoopt ter reparatie aangeboden moeten worden tijdens de garantieperiode, dan haalt Nespresso de machine op. Je bepaalt zelf op welke locatie de machine opgehaald wordt. Bovendien stelt Nespresso tijdelijk gratis een leenmachine ter beschikking. Wil je gebruik maken van deze dienstverlening, neem dan gewoon contact op met het gratis Nespresso servicenummer: 0800 022 23 20.

LG
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Wasmachines met Direct Drive hebben 7 jaar garantie op de motor!
Voor Witgoed en Televisie kunt u zelf een huisbezoek aanvragen. LG Service : 0900 543 5454
Overige artikelen kunt u ook altijd rechtstreeks aanmelden bij CE Repair: http://www.cerepair.nl/ondersteuning/reparatie-aanmelden?view=repairregistration

Lenovo
Voor tips en tricks, oplossingen bij problemen en verdere ondersteuning kan je terecht op https://www.lenovo.com/nl/nl/services.

Liebherr
Buram Electro BV
Handelsweg 30 Postbus 74 1420 AB Uithoorn Tel: (0297) 23 99 99
Service, Product informatie en Technische ondersteuning: Tel: (0297) 23 99 55 Email: td@buram.nl
5 jaar Nederlandse fabrieksgarantie. Alle informatie over service vindt u op de servicepagina van Liebherr.

Magimix
U kunt uw defecte Magimix apparaat opsturen naar: Magimix Service Nieuweweg 65 3962 ET WIJK BIJ DUURSTEDE
LET OP Magimix Nespresso producten worden gerepareerd via de Nespresso Club

Marantz
U kunt uw defecte Marantz apparaat opsturen naar: http://www.audioservice.nl/AS_Home_Form.pdf

Miele
Miele Nederland B.V.
De Limiet 2 4131 NR Vianen Telefoon: (0347) 37 85 77 www.miele.nl
Productinformatie: Telefooon: (0347) 37 89 11
Showroom: Miele Inspirience Centre De Limiet 2 4131 NR Vianen Telefoon: (0347) 37 88 88
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie. Monteur aan huis: Alle apparaten m.u.v. stofzuigers. Huisbezoek aanvragen: Telefoon: (0347) 37 88 88
Stofzuiger reparaties: Miele Service Center Laanakkerweg 2 4131 PA te Vianen

Nilfisk
Nilfisk-Advance BV Versterkerstraat 5 Postbus 60112 1320 AC ALMERE Telefoon : 0365 460 700 Website: www.consumer.nilfisk.nl
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie op alle apparaten.
3 jaar Nederlandse fabrieksgarantie op geselecteerde modellen. (GM80, GD930, Business, en Family modellen)
5 jaar Nederlandse fabrieksgarantie op geselecteerde modellen. (Extreme en Power modellen en alle hogedrukreinigers)

Onkyo
1 jaar Nederlandse fabrieksgarantie. Defecte artikelen kunt u opsturen naar: CE Repair.
https://www.cerepair.nl/nl/ondersteuning/reparatie-aanmelden.html


Panasonic
1 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
2 jaar aan huis fabrieksgarantie (LCD / PLASMA)
Voor service- en garantieverlening voor consumenten producten maakt Panasonic gebruik van de diensten van geautoriseerde service centers. Voor reparatie binnen of buiten de garatieperiode kunt u contact opnemen met onderstaande partners. De garantieperiode voor Panasonic consumenten producten bedraagt twee jaar vanaf de datum van aankoop. Uiteraard kunt u voor serviceverlening ook contact opnemen met de dealer waar u uw Panasonic product heeft aangeschaft. Voor een toelichting of vragen kunt u contact opnemen met ons Customer Callcenter op telefoonnummer 073 6402 802 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur).
Service center Foto- en Videocamera’s: Tech Repair B.V. Veilingdreef 16 4614 RX Bergen op Zoom Telefoonnummer: 0164 244 222 E-mail: info@techrepair.nl www.techrepair.nl Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur
Service center overige consumentenproducten (inclusief DECT telefoons en consumenten fax): CE Repair Nijverheidsweg 19e 3641 RP Mijdrecht Telefoonnummer: 088 342 5200 (keuzeoptie 5) E-mail: mijdrecht@cerepair.nl www.cerepair.nl Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur. Bel voor Home Service Panasonic Plasma- en LED/LCD tv’s naar 073 6402 803 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur)
Bel voor Home Service Panasonic Witgoed (uitsluitend wasmachines, koelkasten en drogers) naar 073 6402 801 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur).

Philips
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Philips helpt u graag met het vinden van een oplossing. Mocht u de oplossing niet vinden of is uw Philips apparaat defect, dan kunt u direct een reparatie inplannen bij een van de geautoriseerde service centra van Philips.
24/7 Philips zelfservice bij vragen of problemen: https://philips_nl.infotip-rts.com/Home.xhtml?Cid=NL&LgId=nl&Page=ServicePg1
Philips TV: 0900 202 08 71 (€1,- per gesprek*)
Home Cinema & Audio, Portable Entertainment, Hoofdtelefoons, Prestigo Afstandsbedieningen, Telefonie: 0900 908 01 19 (€ 0,50/gesprek*)
Philips (Saeco) Koffie, Huishoudelijke producten, Keukenapparatuur, Verzorging: 0900 202 11 77 (€0,50/gesprek*)
Accessoires: 0900 202 11 77 (€0,50/gesprek*)
Overige vragen, ondersteuning of vragen over persoonlijke gegevens: 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek*)

Salora

1 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
U kunt uw defecte Saeco product rechtstreeks opsturen naar:  Salora Service Centrum: Selectro Service b.v.  Santkamp 21  6836 BE Arnhem  (industrieterrein: Rijkerswoerd Arnhem-zuid)  T: +31 (0)26 3233162 F: +31 (0)26 3230790 E: saloraservice@selectro.nl W: www.selectro.nl

Samsung
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie (LCD / Plasma / Witgoed)
1 jaar Nederlandse fabrieksgarantie (Overige artikelen)
Samsung Service en Informatielijn 088-9090100.
Samsung Home Service: Voor wasmachines, wasdrogers, koel/vries, televisies vanaf 43 inch, inductiekookplaten en inbouwovens komt een Samsung monteur bij u thuis het probleem verhelpen. Overige artikelen kunt u opsturen naar een service centrum.

Sharp
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Problemen met uw Sharp apparatuur kunt u oplossen via:
http://www.cerepair.nl/ondersteuning/reparatie-aanmelden?view=repairregistration

Siemens
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Als uw Siemens huishoudelijke apparaat moet worden gecontroleerd of gerepareerd, helpt Siemens Service u snel en deskundig.
Wilt u een reparatie laten uitvoeren? Plan uw afspraak online in of neem telefonisch contact op met Siemens.
Postadres Siemens Repaircenter Antwoordnummer 106 4000 VB Tiel

Skullcandy
http://eu.skullcandy.com/warranty#netherlands

Sony
Algemeen
Sony Nederland B.V. Schipholweg 275  1171 PK Badhoevedorp. Telefoon: 020 658 1911 www.sony.nll
Productinformatie: Telefooon: 020 658 1911
Showroom: Schipholweg 275 1171 PK Badhoevedorp
Monteur aan huis: vanaf 43 inch Huisbezoek aanvragen: Telefoon: 020-6581888
Kleine Sony apparaten: Op de site van Sony: http://www.sony.nl/support/nl/repair/asc kunt u aangeven voor welk soort apparaat u de serviceinformatie zoekt. Daar vindt u dan het serviceadres waar het defecte apparaat kan worden aangeboden.

Tefal
Bij een defect Tefal artikel kunt u het artikel rechtstreeks online aanmelden bij E-Care: https://www.e-care.nl/SelfService/userpath/seb/intake_01.php?b=Tefal  Zodra u alle gevraagde gegevens heeft ingevoerd kunt u het artikel kosteloos via een DHL-punt insturen waarna het artikel hersteld zal worden.

TomTom
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie (Hardware)
Problemen met uw TomTom artikel kunt u oplossen via: www.tomtom.com/support/index.php Uw defecte TomTom wordt kosteloos bij u thuis opgehaald en nagekeken door TomTom.

Toshiba
Selectro Service Group BV Santkamp 2 16836 BE Arnhem Tel:026-3233162 Reparatie aanmelden via: https://www.selectro.nl/aanvraag/rma.aspx
Na het aanmelden komt er een e-mail met gegevens die met de reparatie meegestuurd dienen te worden. Voor TV's groter dan 32 inch kunt u met ons contact opnemen, hiervoor kan in de meeste gevallen een thuisservice worden aangevraagd.

Tristar
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Uw defecte Tristar product kunt u zelf kosteloos versturen naar: Tristar Europe Antwoordnummer 60552 5000 WB Tilburg. Vergeet hierbij niet een kopie van uw aankoopbon bij te voegen en een korte klachtomschrijving.

Whirlpool
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Problemen met uw Whirlpool apparaat kunt u oplossen via: Telefoon: 076 530 64 00. U kunt ook een monteur online aanvragen via: http://service.whirlpool.eu/wp/form.cfm?lang=NL

Zanussi
2 jaar Nederlandse fabrieksgarantie
Problemen met uw Zanussi apparaat kunt u oplossen via: www.mijnapparaten.nl Of telefonisch via: (0172) 468 172